در حال بارگذاری ...
  • انجام ثبت‌نام‌ های جدید طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای ظرفیت

    با توجه به اینکه بعد از اتمام مهلت مقرر زمانی برای تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود لازم است بازگشایی سامانه برای ثبت‌نام مجدد بعداز تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان از ثبت‌نام متقاضیان جدید بعد از تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و شناسایی و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود خبر داد و اعلام کرد : در شهرهایی که دارای ظرفیت هستند ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌شود .

    معاونت مسکن و ساختمان طی درخواستی از وزیر راه و شهرسازی خواستار بازگشایی برخی از شهرها که ظرفیت ثبت‌نام آنها تکمیل نشده است بعد از اتمام پالایش و پس از تعیین‌تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود شد .

    بر این اساس در جلسه شورای مسکن روز یکشنبه ۵ تیر مقرر شد تا ادارات کل راه و شهرسازی استانی تا قبل از ۱۵ تیرماه نسبت به تعیین‌تکلیف متقاضیان ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن در سامانه اقدام کنند . همچنین مقرر شد بعد از پالایش و تعیین تکلیف متقاضیان در صورت وجود ظرفیت مازاد در اراضی تخصیصی به نهضت ملی مسکن و اراضی جدید احصا شده از سوی استان و بعد از اعلام ظرفیت واحد مسکونی قابل احداث بر روی اراضی مذکور به معاونت مسکن و ساختمان ، فاز جدید ثبت‌نام بر اساس ظرفیت اراضی مذکور و با فراخوان عمومی به صورت بر خط از طریق سامانه آغاز شود .

    معاونت مسکن و ساختمان در درخواست خود از وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده است : با توجه به اینکه بعد از اتمام مهلت مقرر زمانی برای تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود لازم است بازگشایی سامانه برای ثبت‌نام مجدد بعداز تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود انجام شود .




    مطالب مرتبط

    اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

    |

    روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است .

    |

    برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه‌بندی زمین به صورت خانه حیاط دار (ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که توسط سامانه ثبت انجام میشود قطعات زمین برای هر فرد مشخص می‌شود .

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    نظرات کاربران